Tuesday 26 February 2013

Sambungan .. Rothschild Kepercayaan Dajjal



                       Spiridovich bertanyakan kepada professor-professor itu apakah maknanya World Government yang disebut Timbalan Presiden dan mengapa beliau mengatakan not permit the establishement of peace. Professor-professor itu menjadi keliru dan tidak dapat memberikan jawapan. Selepas itu akhbar ChicagoTribune pada 24 Jan 1924 melaporkan kenyataan seorang ahli akademik dari Universiti Chicago , Professor Charles E. Merriam yang bersetuju bahawa The Secret World  Government  dan Hidden Han  d benar-benar wujud.

                       Spiridovich berani mencabar professor-professor tersebut kerana beliau lebih mengetahui tentang dunia realiti antarabangsa yang sedang dalam proses tranformasi ke arah pemerintahan Zionis . Walaupun beliau bukan seorang pakar sejarah tetapi sikap suka membaca dan pengalaman peribadi beliau sendiri yang pernah menjawat jawatan Jeneral dalam kementerian pertahanan Russia membolehkannya mengetahui banyak perkara yang mana orang awam tidak dapat ketahui .

                       Ketika tahun 1920-an ,Spridovich yang sering ke Amerika untuk urusan perniagaan dan kerja-kerja ilmiah telah giat mengeluarkan artikel -artikel tentang kewujudan Secret World Government yang dipelopori oleh golongan elit Yahudi seluruh dnia .Dalam artikel-artikelnya di akhbar dan buku, beliau mula mendedahkan ,World Government telah pun wujud dan benar-benar sedang bergerak. Malah beliau juga memberi amaran kepada masyarakat bahawa golongan Hidden Hand sedang giat membuat persediaan untuk perang dunia kedua .

                       
Amaran Spiridovich tidak dindahkan oleh orang-orang politik di Amerika. Walaupun beliau rakyat Rusia tetapi beliau mengetahui sekolompok orang Yahudi dari World Government sedang berusaha merosakkan pentadbiran kerajaan Amerika dengan memastikan negara itu terlibat dalam kancah Perang Dunia Kedua.

                       Amaran Spiridovich yang terakhir dimasukkan di dalam bukunya yang terakhir iaitu The Unrevealed in Histiry pada 1926 .Spiridovich memberitahu Perang Dunia Kedua sedang diusahakan oleh Hidden Hand . Amaran beliau benar-benar menjadi kenyataan paabila pada 1945 ,dunia telah dikejutkan dengan cetusan Perang Dunia Kedua yang dimulakan melalui serangan tentera Jepun ke atas Pearl Harbour milik Amerika .

                        Spiridovich tidak hanya memberi amaran melalui akhbar .Pada Julai 1921, beliau telah menulis laporan lengkap tentang pelan-pelan rahsia golongan  Hidden Hand yang dipelopori Yahudi elit .Laporan khas itu diberikan kepada Setiausaha Presiden Amerika ,George B. Christian.  Selepas itu, Spiridovich membuat 10,000 salinan laporan dan mengedarkan ke seluruh Eropah.

                       Semua negara Eropah termasuk Rusia  menerima laporan itu dan membuat pelbagai persiapan bagi mengelakkan sebarang peperangan .Tiba-tiba pada Ogos 1924,akhbar  New York World mengeluarkan kenyataan bahawa kerajaan Jepun telah menempah lebih 140,000 senjata api dari Syarikat Vickers dan pelbagai kelengkapan tentera udara dari Syarikat Scrutton .Pemilik Syarikat Vickers ialah Sir Basil Zaharov , seorang Yahudi Inggeris dan Spiridovich mengetahui ia satu permulaan kepada tercetusnya Perang Dunia Kedua walaupun laporannya telah diedarkan ke seluruh Eropah.

                       Setahun selepas laporannya diedarkan,pada 1922 kerajaan khalifah Uthmaniah telah tumbang dan Sultan Mehmed IV telah diarah keluar dari istananya oleh kerajaan sekular Kamal At-Tarturk.Perkara ini juga telah dijangka oleh Spiridovich.Pada 1926,Spiridovich mendedahkan oleh Hidden Hand .Gerakan pemikiran ini menggelarkan perjuangan mereka dengan istilah Pan-Asiatism, Pan-Britainism,Pan-Germanism dan Pan-Islamism.Kesemua gerakan pembaharuan yang wujud di seluruh dunia ini adalah pelan awal yang diwujudkan oleh kelompok Yahudi elit yang diketuai Rothschild. Spiridovich memberitahu setiap artikelnya yang cuba menyedarkan orang awam tentang bahaya peperangan sentiasa diperhati oleh Hidden Hand .Sebelum itu pada 1920, beliau telah menulis empat artikel di dalam akhbar The Financial News yang membongkarkan kerja-kerja jahat golongan Hidden Hand untuk mencetuskan peperangan .

                       Dalam artikel keempat,Spiridovich telah memberi cadangan kepada kerajaan Britain tentang cara bagaimana kerajaan boleh meningkatkan pendapatannya dan membayar semua hutang bank dengan tanpa menaikkan cukai-cukai rakyat atau membelanjakan sesen pun dari tabung pembendaharaan negara .Golongan pemilik bank Yahudi tidak senang dengan artikel ini kerana ia akan membuatkan kerajaan tidak lagi berhutang dengan mereka .

                       Ketika Spiidovich menghantar artikel kelimanya kepada akhbar Financial News, artikelnya tidak disiarkan ,ianya hilang begitu sahaja .Akhirnya berita melaporkan editor yang selalu menyiarkan artikelnya itu, Sir Ellis Powell telah dijumpai mati secara tiba-tiba.

                       Bagaimanapun ,Spiridovich sendiri menerima akibat yang sama pada 1926 selepas terbitnya buku terakhir yang bertajuk The Secret World Government: The Unrevealed in History. Beliau diracun oleh agen-agen Rothschild di dalam bilik hotelnya di Staten Island, New York.Namun begitu, Spiridovich dalam hasil kajian ilmiahnya (walaupun bukan seorang professor sejarah) telah mendedahkan bahawa Secret World Government telah lama wujud dan ia dipimpin oleh sebuah keluarga Yahudi bernama ROTHSCHILD.Manakala sebarang tindakan Rothschild adalah diyakini berasaskan arahan rahsia seorang manusia yang sangat misteri dan berumur panjang, iaitu Dajjal.

                         "Sekarang Rothschild adalah diktator dan pembunuh umat dunia."
                                      ( Cherep Spiridovich, The Unrevealed in History,ms 48)

No comments:

Post a Comment