Sunday 24 February 2013

Rothschild Yahudi Kepercayaan Dajjal

                 Saya ingin memberitahu anda tentang Dajjal daripada buku yang saya telah baca.Penulisnya adalah Ibnu Yaacob.
Antara perkara yang paling susah diterima akal tentang sejarah ialah semua masalah dunia dirancang dan dicipta oleh kelompok-kelompok tertentu yang jumlahnya hanya beberapa ratus orang dan semuanya bangsa Yahudi. Dan yang lebih paling tidak diterima akal ialah semua 500 orang itu hanya orang suruhan kepada seorang manusia Yahudi yang berumur ribuan tahun yang masih hidup hingga sekarang .

                  Semuanya adalah kont Worlsep kawalan jangka panjang . Yahudi mengikut stail ini bagi memastikan cita-cita mereka terlaksana dengan berkesan . Malah sekarang merupakan fasa proses kejayaan mereka yang menjurus kepada perang yang lebih besar iaitu antara Islam dan Yahudi. Mereka berusaha ke arah itu dengan menggunakan organisasi yang sangat misteri yang lebih dikenali sebagai 'The Secret World Government'. Kerajaan rahsia ini dipimpin oleh orang-orang misteri yang digelar  para penyelidik konspirasi sebagai 'The Hidden Hand'.

                   Rencana konspirasi 'The Hidden Hand' ini bergerak dan menyelinap di seluruh dunia tanpa meninggalkan sejengkal tanah pun termasuk ruang seluruh rumah anda apatah lagi kehidupan seharian .Golongan Hidden Hand ini juga tidak berperikemanusiaan dan sentiasa engharapkan kehancuran masyarakat dunia khususnya masyarakat Islam . Mereka merancang konflik dari sekecil-kecil masalah sehingga sebesar dunia. Cherep Spiridovich menegaskan dalam bukunya , "Semua revolusi direncanakan oleh tangan-tangan yang tersembunyi. "

                  Pada 1920-an dahulu,  penyiasat konspirasi yang terkenal iaitu Count Cherep Spir
idovich mencabar beberapa orang professor dalam satu konvesyen akademik di Chicago tentang kenyataan ganjil T.R.Marshall berkaitan 'The Hidden Hand'. Dalam kenyataannya Marshall menyebut:

                         "The World Government will not permit the establishment of peace."

                                                 (Thomas R. Marshall ,Timbalan Presiden Amerika 1913) 

                   Nantikan sambungan teori ini...

No comments:

Post a Comment