Wednesday 27 February 2013

BAB 1 (Dajjal dan Keluarga Rothschild)

                        Satu-satunya keluarga yang sentiasa dielakkan  untuk diletakkan di dalam buku sejarah ialah keluarga Rothschild .Ini kerana, keluarga Yahudi ini adalah keturunan yang bertanggung jawab ke atas semua masalah dunia yang bermula 1770-an hinggalah ke hari ini .Ringkasnya semua revolusi dan perang-perang yang berlaku di seluruh dunia 90 peratusnya berpunca dari percaturan ahli-ahli keluarga Rothschild.

                        Mengapa seluruh keluarga Yahudi ini bertungkus-lumus mencetuskan masalah dunia? Bagaimanakah ia boleh mampu menyerap masuk ke semua negara dunia yang dipenuhi dengan pelbagai bangsa ,agama dan budaya? Ia bukanlah percaturan Rothschild sendiri ,ia adalah  hasil rancangan Dajjal yang berada di belakang keluarga ini.Dajjal adalah manusia yang bertanggungjawab ke atas segla gerak-geri ahli-ahli keluarga Rothschild dan perkara ini cuba ditutup oleh ahli-ahli sejarah dengan tidak memasukkan nama Rothschild di dalam setiap krisis dunia. Namun begitu, kehidupan Rothschild bukanlah bermaksud pelik dan lain dari yang lain.Ia lebih kepada bagaimana keluarga kecil Yahudi ini bangkit dengan cepat,memiliki kekayaan yang melimpah ruah dan dalam masa yang sama memusnahkan golongan-golongan kaya keturunan lain walaupun ianya berbangsa Yahudi sama sepertinya.Itulah kelainannya.

                         Manakala perkara yang lebih membingungkan para sejarawan ialah bagaimana Rothschild menyusun strategi ke seluruh dunia dalam masa yang singkat sedangkan pergerakannya terbatas ke beberapa negara Eropah sahaja? Maka di sinilah kita mengesyaki ada 'orang belakang' yang membantunya dari segi penyebaran strategi dan orang belakang itu sudah pasti bukan calang-calang orang yang mampu melakukannya. Bagi menjelaskan lagi maksud, adalah lebih baik kita memahami dahulu susur-galur keturunan Rothschild yang sentiasa bersifat kontroversi.

                         (Gambar) Istana Rothschild di London yang digelar Waddesden Manor.Rothschil memiliki istana-istana bersaiz sebegini di seluruh Eropah .Akhbar lebih cenderung mendedahkan istana raja-raja dan artis Hollywood tetapi tidak pernah pun menhebahkan kemewahan istan Rothschild,mengapa?

No comments:

Post a Comment